Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :DD

Hej jag blev jätte glad när jag så att jag var en av vinnarna på  http://loveetruly.blogg.se/ veckans bogg :)
Så nu kommer jag att jobba hårt för att komma till toppen :)
hoppas att ni tycker om min blogg :)
Jag trodde facktist inte att jag skulle vara en av vinnarna men jag blev jätte flad när jag såg att jag var det :)
Så nu hoppas vi att statestiken lyfter tacket :)

jag ska snart hjälpa bea med att städa Mangos (Beas hamster) bur jaa sedan blir det nog att sätta sig ner och göra veckans blogg bild efterson jag inte fick gjort det efter frukost för att det var en bra film på tv som jag inte kommer på vad den heter jusst nu ;)

Här kommer en bild på Mango :)

Det är en av dom bästa hoppas på att få ta några bilder på henne senare idag :)
för jag tror jag ska ladda kamran och vara lite aktiv med den :)

så det kommer kanske en bild bomb senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vinnarna finns uppe på min blogg nu !

Blev det inte du så prova igen om ca 1 vecka :)

2011-08-08 @ 13:08:57
URL: http://johannaajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0