Efter en dag på liseberg vill man sova zZZZ

heej vet ni vad ?? Jo det är så här att jag jag har sovit hos min BFF två dagar i rad nu och har haft jätte kul med henne :) itdigare i dag (6-8 kl ca 14.00) så ringde mamma och sa att jag skulle hem om jag ville följa med min andra kompis Moa till liseberg och sa jag hoppade upp på cyken och cyklade i väg och jag han upp för dakanken innan jag ser moa kommandes springande och roppa HEEEEEEEEJ :) och ser ut som en solstråle hihi så vi sätter fast min cyklel på en cykel hollare och åker hem till mig så jag lästar av den och jag springet in och säter på mig ett par jins och convers inana hadde jag corts och flipflops :) och drar i vägg sedan har vi jätte kul på liseberg och skratar och har oss :)
sedan börjar dagen närma sig slutet och jah och moa åker hanhaj (stav???????) 5 gånger på rad och skratar jätte mycket och innan det så åkte vi lisebergs banan 4 gånger på raken och ropar maramo mjölk choklad hela tiden i bakarna (vi hadde VÄLDIGT kul) och skrattar MYCKET igen hihih :)
underdagen hadde moa vunnit en marabo mjölk choklad som hon,jag hennes storasyster och hennes kompis delade på :)
mums jag tror i alla fal att vi ska vara med varandra i morgon med eller jag hoppas det :)
nu är klokan typ 1.17 och jag ska sova efter en skratt fyld dag på liseberg så dog natt bloggen zZZ

Kramiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisar Isssa <3

Vad är det roligaste ni vet på liseberg ??

Kommentarer
Postat av: Karro

Sv: Tack :d



Jag har lagt till dig nu :) Lägger du till mig ?

2011-08-07 @ 09:49:39
URL: http://fracko.blogg.se/
Postat av: Karro

Så bra!

2011-08-07 @ 10:08:50
URL: http://fracko.blogg.se/
Postat av: Sara <3



jag är glad att du äntligen fick åka svarta tåget!:D



Du har inga converse eller har jag missat något??



låter som att ni har haft det kul ! <3



tips: jobba lite med stavningen <3

2011-08-07 @ 23:28:45
URL: http://saraglansig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0